pühapäev, 31. mai 2009

How to Make a Monster

Ilmus: 2001
Stiilid: Horror, Sci-Fi, Thriller
Hinne: 5/10

Mõned mängud elavad oma elu. Neis konserveerunud maagia on nii kange, et võib sind nädalateks halvata ja alistada oma tahtele. Selle vägi on nii võimas, et kogub enda ümber hordide viisi alamaid, kes on valmis oma eksistensi ohverdama, et mõjutada mõnd meelepärast astraalset sõjakollet.

Võta Doom või Quake ja kisu sealt mõni soerd välja inimesi rappima. Kultusstaatus oleks garanteeritud. Selleasemel valiti aga niru mängu(!) paari nädalaga(!) 3 inimese poolt(!) õudsaks disainimise ja helindusega(!) miljoni dollari(!) teenimisvõimalus. Kus siin see argimaagia ja salapära saab olla, kui kellegi võimeka poolt sigitatud salapärase tarbimiseseme asemel ise sitta ümber sorgid?

Võtmesõnad:
Creature Features
Stan Winston
Killer-Game
Monster

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar